.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی تعطیلی 18 ماهه یک واحد صنعتی در مازندران
استمداد مدیر عامل از رئیس قوه قضائیه
این واحد صنعتی 50 نفر به طور مستقیم و بیش از 300 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که بیش از 20 نفر از این کارگران از خانواده معظم شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی محسوب می شوند.
مدیر عامل شرکت سردینه سازان تکتاز که در تولید انواع یخچال در خطه شمال فعالیت داشته، پس از تعطیلی 18 ماهه این کارخانه صنعتی از رئیس قوه قضائیه خواستار کمک و یاری شد.

به گزارش شمال نیوز نعمت نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر  با اشاره به تعطیلی 18 ماه این کارخانه صنعتی از رئیس قوه قضائیه خواستار کمک و یاری شد.

وی با بیان اینکه این شرکت در خصوص تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر از سال 87 شروع به کار کرده است گفت: ظرفیت تولید این کارخانه تعداد 7500 دستگاه انواع یخچال در سال است.

نعمتی تصریح کرد: کارخانه سردینه سازان تکتاز 50 نفر به طور مستقیم و بیش از  300 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است که بیش از 20 نفر از این کارگران از خانواده معظم شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی محسوب می شوند.

وی از تعطیلی 18 ماه این واحد صنعتی خبر داد و افزود: متاسفانه بدلیل مسائل پیش آمده دادرسی و عدم نظارت و رسیدگی به شکایت های مطرح شده کارخانه سردینه سازان تک تاز در طول این مدت تعطیل شده است و کارگران این کارخانه شرایط خوبی ندارند.

وی خواستار رسیدگی پرونده شرکت سهامی سردینه سازان تک تاز از سوی شخص ریاست قوه قضاییه شد و گفت: مطمئنا با بررسی مجدد این پرونده از سوی رئیس قوه قضاییه شاهد راه اندازی مجدد شرکت سهامی سردینه سازان تک تاز خواهد شد و کارگران بیکار شده به کار خود برمی گردند.

نعمتی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری، لازم است از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه صنعت در استان حمایت صورت پذیرد.

وی عنوان داشت: با حمایت از صنعت و صنعتگران شاهد رونق اشتغال در کشور و همچنین ایجاد رغبت و افزایش سرمایه گذاری در این حوزه خواهیم شد.

 

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمدی 24 ارديبهشت 1391
امیدوارم مسئولین دادگستری مازندران مساعدت ویژه ای نسبت به این سرمایه گذاره عزیز که از ایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی میباشد ارائه نمایند .
حاجیان 24 ارديبهشت 1391
با تشکر از مسئولین سایت که بفکر سرمایه گذاران داخلی میباشند و از رئیس دادگستری مازندران انتظار داریم توجه خاصی به این برادر عزیز که از ایثارگران میباشد بنمایند و تا حق به حقدار برسد و در سالی که از طرف ولی امر مسلمین بعنوان سال حمایت از تولید ..... میباشد حمایت نمایند.
کریمی 24 ارديبهشت 1391
با سلام؛
از آنجاییکه بنده پرسنل واحد اداری و مالی این شرکت بوده ،از نزدیک شاهد تمامی مشکلات که منجر به تعطیلی این کارخانه گردید، بوده ام. بعد از تعطیلی کارخانه، بنده بعد از گذشت ماهها همچنان بیکارم و منتظر راه اندازی مجدد کارخانه می باشم و چه بسا کارگرانی که به علت تعطیلی و بیکار شدن از پس مخارج سنگین زندگی بر نمی آیندو با مشکلات زیادی مواجه شده اند. و چه خوب است که مسئولین محترم در این خصوص چاره ای بیندیشند و مشکلات این شرکت را برطرف نمایند...
باتشکر
شورابی 25 ارديبهشت 1391
اقای رمدانی همه کارهاتون به یک طرف ......
این کارتون خیلی جالب بود انشاء ا... که ادامه دار باشد
محمدخادم نظری 25 ارديبهشت 1391
باید دید مشکلشون چی بوده که کار به اینجا کشیده شده
م ر 25 ارديبهشت 1391
استاندار محترم و مدیران ارشد استان بخوانندوعمل نمایند
نسبت به حل مشکل صنایع استان من جمله کارخانه سردینه سازان تکتازرسیدگی نموده تا بهره آن نصیب استان وکارگران شریف آن گردد.
م ر 25 ارديبهشت 1391
استاندار محترم و مدیران ارشد استان بخوانندوعمل نمایند
نسبت به حل مشکل صنایع استان من جمله کارخانه سردینه سازان تکتازرسیدگی نموده تا بهره آن نصیب استان وکارگران شریف آن گردد.
مجتبی 25 ارديبهشت 1391
امروزه سرمایه گذاران ما ه میخواهند دست 20 نفر دیگر را هم بگیرند ,کمک به اقتصاد کنند خانواده ها را کمک کنند .به نظر شما میبایست چنین کاری در حقشون انجام بشه؟
مانند همین برادر عزیزمون که هنوز هم پیگیر هستند که چرخ صنعت و تولید داخلی را بچرخانن.لطفا پیگیری کنید مسئولین
mellat 25 ارديبهشت 1391
من یکی از کارگران بخش بسته بندی همین شرکت بودم.با کلی نظر و نیاز و دعا و دست به دامان شدن ائمه بالاخره تونستم کار بگیرم .رئیس و روسا دادرسانی کنید
امیر38 25 ارديبهشت 1391
تازه شروع ماجراست وقتی مدیریت صنعت معدن تجارت مدرک کتابداری داردو جناب وفای نژاد مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان لیسانس معارف دارد باید هم منتظر تعطیلی کل صنایع باشیم
نا شناس 25 ارديبهشت 1391
امیدواریم کسانی که در مسند کار هستند کمی دلسوزانه تر نسبت به تولید کنندگان داخلی عمل نمایند زیرا این تولید کنندگان هستند که با تلاش بی وقفه خود تمام سختی کار را به جان خریده تا از معضل بیکاری در جامعه کاسته ونام ایران را زنده نگه دارند .
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
گیریم که رشته های تحصیلی آقایون غیرمرتبط،انصافا اگر رشته شما غیر مرتبط باشه و از شما بخواهند تا در این پست ها مشغول شوی قبول نمیکنی؟!! مسئله اینست چرا سیستم اجازه چنین کاری را میدهد؟ بنظر شما توی مملکت چند مدیر غیر مرتبط مثل آقایون نامبرده داریم؟ بنظر شما کجای سیستم خراب است؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1391
يكي جلسات كاربردي كه بنده در اين چند سال در مازندران ديدم جلسه حمايت قضايي از سرمايه گذاران هست كه با حضور رييس كل دادگستري استان مسولان دست اندركار اجرايي و خود سرمايه گذار برگزار ميشه كه تاامروز نتايج خوبي داشت
اروز عباسيان 26 ارديبهشت 1391
از مدير كل دادگستري با توجه به پيگيري و احقاق حق مردم كه در شما سراغ داريم اميد است با پيگيري مشكلات اين كارخانه و رسيدگي به موقع به اشتغال جوانان اين استان با توجه به رهنمود هاي مقام معظم رهبري اقدام نماييد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.